Ez az első olyan nemzetközi szintű promóciós partnerségi megállapodás, amelyet a
márka 2005-ös bevezetése óta kötöttek. „A Quantum csendje az év egyik legjobban várt filmje, éppen ezért nagy örömmel veszünk részt a kampányában. Mind James Bond, mind a Coke ZERO világszerte népszerű férfias márkák, így nem is tudnék ennél tökéletesebb együttműködést elképzelni” – mondta Toronyi Zsuzsa, a Coke ZERO márkamenedzsere.
A Coca-Cola ZERO több mint 35 piacon integrált marketingkommunikációs kampányt indít a film kapcsán, mely nemcsak televíziós, mozi-, sajtó- és kültéri hirdetésekre terjed ki, hanem csomagolásokra, bolti kihelyezésekre és mozis aktivációkra is. A márka nemzetközi reklámügynöksége, az amszterdami Wieden + Kennedy különleges reklámfilmet készít a televízió és a mozi számára.
A filmet 2008. november 13-án mutatják be Magyarországon.