Üzleti tippek

A Juventus is csatlakozott az „Egy hullámhosszon” kampányhoz

admin
admin

2008. 10. 06. 12:38

Az adó csatlakozása újabb mérföldkő lehet a rádiós összefogás életében, hiszen egy jól ismert márkanév, regionális sugárzású rádió csatlakozik a kezdeményezéshez – vélik az érintettek.

A Juventus vezérigazgatója, Laczkó Endre úgy látja, hogy az „Egy hullámhosszon” összefogás jelentősége nagy, hiszen a rádió az ügyfelek és az ügynökségek részére is kiemelkedően hatékony elérést biztosít. Hangsúlyozta azt is, hogy az eredményesség érdekében a tervezést mindenképpen egységesíteni, pontosítani kellene a jövőben.
A rádió csatlakozásával párhuzamosan megkezdődik az adók őszi kampánya is. A rádiók képviselői még szeptemberben ültek össze, hogy az „Egy hullámhosszon” szlogen köré épülő kampány új elemeit kidolgozzák.

A folytatódó kampánnyal elsődlegesen a médiavásárló ügynökségeket és a meglévő, illetve leendő hirdetőket szólítják meg a rádióállomások. A kezdeményezés a rádiós kampányon túl közös sajtóközleményeket, hírleveleket, workshopot és hostess promóciós, illetve egyéb BTL eszközöket alkalmaz. A kampányban immár 12 adó vesz részt.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

2871252 06/13/2016 US soldiers during a stop of the US armed forces in Riga in the course of the Dragoon Ride II of the Saber Strike-2016 international exercise. Taisija Voroncova/Sputnik
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.