Üzleti tippek

Több fogy a megújult Blikkből

Több mint hat százalékkal nőtt a Blikk eladása a megújítást kísérő kampány egy hónapja alatt. Az eladott példányszám megközelíti az átlagos 240 ezret. A lap további változásokat is tervez.

A mind tartalmilag, mind formailag megújult napilap az ősz folyamán változásokat tervez a Blikk mellékleteiben is. A tematikusan megjelenő kiadványok még rendszeresebbé válnak, a jelenleg meglévők megújulnak, valamint továbbiakat is indít a Blikk. A Mobil melléklet Multimédia címmel, kibővült tartalommal jelenik meg. Frissül a Blikk TV és az Otthon melléklet is.

Mellékletek ajándékba

Várhatóan megjelenik a lapban egy pénzügyi melléklet, amely az olvasókat leginkább érdeklő hitel-, banki, biztosítási lehetőségekkel foglalkozik. A Blikk mellékleteinek közös jellemzője, hogy a napilapba behúzva kerülnek az olvasókhoz, mintegy ajándékként. „Célunk, hogy a Blikk olvasói a mellékletek révén havi rendszerességgel kapjanak egy-egy informatív, szórakoztató magazint is a napilap áráért” – mondta Papp Gábor, a Blikk Csoport lapigazgatója.

A Blikk Extra magazinok októberben is megjelennek, elsőként a Blikk Kedvenc, majd a Blikk Autó és végül az Blikk Egészség idei negyedik száma, a Blikk Kedvenc az október elején megrendezésre kerülő kutyakiállításon debütál.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik