Üzleti tippek

Érzéki megaüzlet

admin
admin

2008. 10. 03. 14:28

Újabb megállapodást kötött az érzékszervi marketingre specializálódott Mood Media.

A prémium kategóriás „health club”-okat üzemeltető Holmes Place International és a Mood Media között közel két évig zajló tárgyalássorozat eredményeképpen, az érzékszervi marketing ügynökséget bízták meg a teljes európai hálózat háttérzenei szolgáltatásának kiépítésével és üzemeltetésével.

A megállapodás értelmében a Mood Media alakítja ki a Holmes Place által összesen 8 országban és mintegy 42 helyszínen üzemeltetett egészségklubok zenei arculatát. Az egyes audio zónák (mint az edzőterem, szaunák, bár és előterek) zenei hangzását a társaság úgy teszi egyedivé, hogy a dalokat szakmai szempontok alapján egyenként válogatja, és ez által biztosítja az edzőterem légköréhez megfelelő ütemszámot vagy éppen a „Refresh zóna” megnyugtató érzetét.

A zenei szolgáltatás mellett a Holmes Place külön megbízást adott a Mood Mediának, hogy a klubok számára egyfajta védjegyként speciális parfümöt alkosson, melynek levegőbe juttatását is a cég biztosítja.
Budapesten hamarosan megnyílik a Holmes Place egyik klubja a Gozsdu udvarban.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.