Üzleti tippek

Nézőket keres a Bár

Nem hozta az elvárt nézettségi eredményt, ezért jövő héttől más időpontban lesz látható a Bár 2.0.

A Viasat 3 napi valóságshow-ja jelenleg este nyolc órakor kerül adásba, azonban csatorna közleménye szerint a kereskedelmileg fontos 18-49 éves korosztályban a nézettsége elmarad a megszokott főműsoridős átlagtól. „Büszkék vagyunk arra, hogy a fiatal célcsoportban, a 18-24 évesek között közel hat százalékos közönségarányt ért el a műsor” – próbálják a rosszban is megtalálni a jót a Viasat 3 sajtóközleményében.

A gyenge szereplés miatt ezért ezentúl hétköznaponként este tizenegykor, vasárnap pedig este tízkor tűzik műsorra a reality-t. Az új idősáv mellett az szól, hogy az eddigi tapasztalatok alapján a Bár 2.0 késő esti ismétlése jó eredményeket ért el a televízió számára fontos 18 és 39 év közötti női célcsoportban.

Korábban a csatorna programigazgatója, Hámori Barbara azzal indokolta a 2001-ben a napi valóságshow műfaját hazánkban megteremtő műsor elindítását, hogy egy naponta jelentkező, saját gyártású produkcióval lojális nézői bázist tudnak felépíteni. A Viasat 3 korábbi felmérése szerint ráadásul a reality-műsorok közül a Bárra gondoltak vissza legszívesebben a fiatal nézők.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik