Üzleti tippek

Arculatot is vált a storytv

A szeptember 1-jétől jelentkező új műsorstruktúrát követően most a szórakoztató csatorna látványvilága változik. Az új műsorszerkezethez illeszkedő arculat megtervezésével brit ügynökséget bíztak meg.

A brit branding és dizájnügynökség, a Kemistry kapott megbízást a storytv új arculatának elkészítésére. Az egységes branding nemcsak a logóra, a csatornaazonosítókra és képernyőgrafikákra terjed ki, hanem a hanganyagokra és a csatorna önálló honlapjára is.

Ugyancsak a Kemistry dolgozta ki a storytv 2005-ös induló, valamint tavaly decemberben Havas Henrik esti beszélgetős műsorának arculatát is. A storytv hazai ügynöksége, a Republic Advertising & Branding készítette a csatorna új márkapozicionálását és a kommunikációs stratégiáját.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik