Üzleti tippek

Arculatot is vált a storytv

A szeptember 1-jétől jelentkező új műsorstruktúrát követően most a szórakoztató csatorna látványvilága változik. Az új műsorszerkezethez illeszkedő arculat megtervezésével brit ügynökséget bíztak meg.

A brit branding és dizájnügynökség, a Kemistry kapott megbízást a storytv új arculatának elkészítésére. Az egységes branding nemcsak a logóra, a csatornaazonosítókra és képernyőgrafikákra terjed ki, hanem a hanganyagokra és a csatorna önálló honlapjára is.

Ugyancsak a Kemistry dolgozta ki a storytv 2005-ös induló, valamint tavaly decemberben Havas Henrik esti beszélgetős műsorának arculatát is. A storytv hazai ügynöksége, a Republic Advertising & Branding készítette a csatorna új márkapozicionálását és a kommunikációs stratégiáját.

Címkék: média

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.