Üzleti tippek

Nyolc nő-kampány a Marie Claire-től

Másodszor indítja el társadalmi célú reklámkampányát a Marie Claire 8 nő – 8 ügy néven. A magazin nyolc társadalmi szervezet képviselőjét mutatja be, abban bízva, hogy mind többen csatlakoznak majd az általuk felkarolt ügyekhez.

A Marie Claire most induló TCR (társadalmi célú reklám) kampánya nyolc nőt, valamint az általuk képviselt szervezeteket mutatja be. A magazin kampányának résztvevői: Magyar Szabadidősport Szövetség, Magyar Élelmiszerbank Egyesület, Ágyszínház Alapítvány, Energia Klub, Ecpec Alapítvány (roma integráció), DIA – Demokratikus Ifjúságért Alapítvány, Lea Anyaotthon, Menedék – Migránsokat Segítő Egyesület.

Stratégiai partnerség

A Marie Claire magazin tavaly is hasonló TCR-kampányt indított, a nyolc társadalmi szervezet bemutatását nagy siker, számtalan pozitív olvasói visszajelzés kísérte. A lap akkor kezdett együttműködést a B&P CSR management tanácsadó céggel.

Ez a partnerség az idei kampány indulásától hivatalossá is válik: a Marie Claire és a társadalmi felelősségvállalási tanácsadásban regionális piacvezető B&P CSR management stratégiai együttműködést írt alá az új TCR-kampány idejére. „A partnerséggel az a célunk, hogy a programunk szakmaiságát még jobban alátámasszuk” – nyilatkozta Békési Ildikó. A főszerkesztő azt is elmondta, hogy a Marie Claire hivatalosan is auditált lap lett, vagyis a havonta eladott példányszámát 2008. II. félévétől a Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség, a Matesz hitelesíti.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik