A Marie Claire most induló TCR (társadalmi célú reklám) kampánya nyolc nőt, valamint az általuk képviselt szervezeteket mutatja be. A magazin kampányának résztvevői: Magyar Szabadidősport Szövetség, Magyar Élelmiszerbank Egyesület, Ágyszínház Alapítvány, Energia Klub, Ecpec Alapítvány (roma integráció), DIA – Demokratikus Ifjúságért Alapítvány, Lea Anyaotthon, Menedék – Migránsokat Segítő Egyesület.
Stratégiai partnerség
A Marie Claire magazin tavaly is hasonló TCR-kampányt indított, a nyolc társadalmi szervezet bemutatását nagy siker, számtalan pozitív olvasói visszajelzés kísérte. A lap akkor kezdett együttműködést a B&P CSR management tanácsadó céggel.
Ez a partnerség az idei kampány indulásától hivatalossá is válik: a Marie Claire és a társadalmi felelősségvállalási tanácsadásban regionális piacvezető B&P CSR management stratégiai együttműködést írt alá az új TCR-kampány idejére. „A partnerséggel az a célunk, hogy a programunk szakmaiságát még jobban alátámasszuk” – nyilatkozta Békési Ildikó. A főszerkesztő azt is elmondta, hogy a Marie Claire hivatalosan is auditált lap lett, vagyis a havonta eladott példányszámát 2008. II. félévétől a Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség, a Matesz hitelesíti.