Üzleti tippek

Semmittevéssel népszerűsítették a diákmunkát

admin
admin

2008. 09. 17. 14:02

Szokatlan megoldással közeledett a Fürge Diák Iskolaszövetkezet a potenciális diákmunka-vállalókhoz: augusztus utolsó heteiben látványosan henyélő diákmunkások tűntek fel az ország tizenhét strandján.

A második legnagyobb, országos hálózattal rendelkező iskolaszövetkezet akciójának az volt a célja az volt, hogy felhívja a figyelmet a diákmunka-vállalás előnyeire: a diákmunka kellemes oldalaira és „élményszerűségére”.

A strandokon megjelenő diákmunkások egy „Nálunk ez is diákmunka!” feliratú molinó alatt napoztak, mialatt a strandokat látogató érdeklődőknek helyben segítettek a regisztrációban a Fürge Diák adatbázisába. A megjelenések gerilla-jelleggel zajlottak, vagyis nem egyszerű reklámüzenettel, hanem figyelemfelkeltő akcióval: henyélő diákokkal és a munka élményjellegét hangsúlyozó feliratokkal.

Fellendülő munkakedv

Simon Balázs, a Fürge Diák Iskolaszövetkezet kommunikációs vezetője reméli, az akció egyik legnagyobb hozadéka, hogy ellensúlyozta a diákmunkáról manapság keringő városi legendák hatását is. „Utóbbi sajnos nagyon sokat árt a hazai diákmunka presztízsének” – mondta a vezető.

Az országosan tizenhét helyszínen zajló gerilla-akció több száz diáknak hozta meg a kedvét a munkavállalásra, amely ugyanilyen számú Fürge Diák munkaregisztrációban is megnyilvánult. Az akciót az iskolaszövetkezet kommunikációs ügynökségével, az Arcus PR-rel közösen tervezte és hajtotta végre.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.