Üzleti tippek

Hatmilliárdból hirdetik jövőre a felelelősségvállalást

Közel 800 jelölő által beküldött több mint 150 témából választotta ki a Médiaunió Kuratóriuma a 2009-es év társadalmi célú megakampányának témáját. A Schmidt Mária, Hankiss Elemér, Kepes András, Novák Péter és Rudolf Péter alkotta grémium által választott téma az egyéni felelősségvállalás, „Rajtad is múlik!” szlogennel.

A Médiaunió Kuratóriuma által kiválasztott téma, amellyel 2009-ben mintegy 6 milliárd forint értékű társadalmi célú kampány foglalkozik, az egészségmegőrzés, a megelőzés népszerűsítésére fókuszál.

Az elkövetkezőkben a Médiaunió felkeresi azon civilszervezeteket, illetve szakértőket, akik a témával kapcsolatos releváns üzenetek kidolgozásában közreműködhetnek, illetve pályázatot ír ki a 2009-es kampány kreatív munkáinak elkészítésére, valamint a PR-feladatok elvégzésére. Miután integrált ügynökségi munkát várnak, a szakspecifikus ügynökségek konzorciumban indulva jelentkezhetnek a nyilvános pályázatra, melynek során olyan partnereket keresnek, amelyek a kampány szervezését pro bono vállalják fel.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik