Üzleti tippek

Budapesten gerillázott a Puma

A PUMA augusztusban induló új sportlifestyle kampányának keretén belül 14 ország 22 nagyvárosában tartanak látványos éjszakai vetítéseket a kelet-európai, közel-keleti, afrikai és indiai régióban, köztük Budapesten is.

A vetítéseken a márka legújabb sportlifestyle reklámfilmjét mutatják be, főszerepben Paolo Mutini „New Shoes” című dalával, amely az énekes bemutatkozó albumáról származik, és a PUMA RUNWAY kollekcióját népszerűsíti.

A kampányhoz a PUMA vibráló és trendi helyszíneket keresett olyan nagyvárosokban, mint például Fokváros, Dubai, Moszkva és Budapest. A vetítéseket nyári hétvégéken este kilenc órától tartják, így próbálják megcélozni az éjszakai életet élvező célközönséget. A vizuális hatás fokozása érdekében a reklámfilmet egy teljes hangosítással felszerelt, mozgó járműről vetítik.

Budapesten gerillázott a Puma 1

Michael Willeke, a régió marketingigazgatója úgy fogalmazott, hogy „a kampánnyal a márka játékos és meglepő természetét kívánják kommunikálni”. A kampányban részt vevő londoni Posterscope Global képviselője szerint nagyon izgalmas és egyben kiemelkedően innovatív a cég vállalkozása, amely az eddigi legnagyobb utcai vetítésre épülő kampány lesz.

A vetítés és ezzel a kampány 2008. július 31-én kezdődött Dubaiban és Johannesburgban, a PUMA RUNWAY kollekció pedig augusztustól kapható az üzletekben. Budapesten augusztus 14-én került sor a vetítésre.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik