Üzleti tippek

Budapesten gerillázott a Puma

admin
admin

2008. 08. 15. 11:15

A PUMA augusztusban induló új sportlifestyle kampányának keretén belül 14 ország 22 nagyvárosában tartanak látványos éjszakai vetítéseket a kelet-európai, közel-keleti, afrikai és indiai régióban, köztük Budapesten is.

A vetítéseken a márka legújabb sportlifestyle reklámfilmjét mutatják be, főszerepben Paolo Mutini „New Shoes” című dalával, amely az énekes bemutatkozó albumáról származik, és a PUMA RUNWAY kollekcióját népszerűsíti.

A kampányhoz a PUMA vibráló és trendi helyszíneket keresett olyan nagyvárosokban, mint például Fokváros, Dubai, Moszkva és Budapest. A vetítéseket nyári hétvégéken este kilenc órától tartják, így próbálják megcélozni az éjszakai életet élvező célközönséget. A vizuális hatás fokozása érdekében a reklámfilmet egy teljes hangosítással felszerelt, mozgó járműről vetítik.

Michael Willeke, a régió marketingigazgatója úgy fogalmazott, hogy „a kampánnyal a márka játékos és meglepő természetét kívánják kommunikálni”. A kampányban részt vevő londoni Posterscope Global képviselője szerint nagyon izgalmas és egyben kiemelkedően innovatív a cég vállalkozása, amely az eddigi legnagyobb utcai vetítésre épülő kampány lesz.

A vetítés és ezzel a kampány 2008. július 31-én kezdődött Dubaiban és Johannesburgban, a PUMA RUNWAY kollekció pedig augusztustól kapható az üzletekben. Budapesten augusztus 14-én került sor a vetítésre.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Beregszász, 2015. március 19.  
Vásárló fizet az egyik élelmiszer áruházban a kárpátaljai Beregszászon, a Bohdana Hmelnickoho utcában 2015. március 18-án. Ukrajnában a nemzeti valuta leértékelődése miatt leginkább az alapvető élelmiszerek drágultak, a hrivnya értékének ingadozása miatt egy napon belül is változnak az árak.
MTI Fotó: Balázs Attila
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.