A több száz milliós nézettségű műsor a Magyar Turizmus Zrt. által szervezett észak-magyarországi tanulmányút nyomán született, amelyen a Magyarországra akkreditált külföldi újságírók (Hungarian International Press Association – HIPA) vettek részt májusban. A CNN összeállításában megszólaltatták dr. Niklai Ákost, a Magyar Turizmus Zrt. elnökét, aki hangsúlyozta az egészség- és a kulturális turizmus növekvő szerepét Magyarország turisztikai kínálatában.
Kiemelték azt is, hogy az eddigi „hagyományos” úti célok mellett számos újdonság is várja az utazókat Magyarország turisztikai régióiban. A műsor egy rövid körkérdés után, melyben a Balatont nevezték meg a megszólaltatott magyarok a kedvenc nyári úti céljuknak, az észak-magyarországi régiót mutatta be a nézőknek mint figyelemre méltó, számos kuriózumot felvonultató utazási célállomást.
A régió turisztikai kínálata a CNN-összeállítás szerint is valóban különleges: felhívták a figyelmet a világörökségi tokaji borvidékre, valamint olyan egyedülálló látnivalókra, mint a mádi zsinagóga, a miskolctapolcai Barlangfürdő vagy a Miskolcon nemrég megnyílt egyedülálló néprajzi magángyűjtemény. A képsorok között Budapest panorámája, a Balaton, Eger és Miskolc belvárosa, valamint a Miskolci Operafesztivál is helyet kapott. A Magyarország-reklámot a CNN ingyen sugározta.