Üzleti tippek

Az olimpián kampányol a Puma

Divatos, sportos kollekciójával kampányol az ötkarikás játékokon a Puma.

A kampányban a PUMA® által támogatott országok – Jamaica, Svédország, Marokkó – nemzeti színeit ötvözték a hagyományos pekingi opera maszkjaival. Kína az egyik legfontosabb piac a számukra – jelentette ki a PUMA® elnök-vezérigazgatója, Joerg Zobel.

A márka két éve van jelen aktívan a kínai piacon, ez idő alatt megduplázta a forgalmát. Szeretnénk Kínának is megmutatni a márka lényegét, ami a sport és a divat ötvözete. Nem egy újabb sportmárka akarunk lenni ezen a piacon, hanem egy olyan márka, ami a divatot tükröző életmódot tartja szem előtt – tette hozzá a vezető. A kampány egyik arca Usain Bolt, jamaicai olimpikon, a 100 méteres férfi síkfutás világcsúcstartója, a kampány New shoes című dalát pedig Paulo Nutini skót énekes szerezte.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik