Üzleti tippek

Fogyasztóvédelmi pont nyílt a WestEndben

Fogyasztóvédelmi tanácsadó központot alakított ki a WestEnd Bevásárlóközpont üzemeltetője a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság szakmai támogatásával.

A WestEnd Vevőkör fogyasztóvédelmi tanácsadó központ működtetését a WestEnd független fogyasztóvédelmi szakemberekre bízta – közölte Posch Péter, a WestEnd ügyvezető igazgatója. A tanácsadó központ vasárnap kivételével minden nap 11 és 19 óra között
van nyitva, a fogyasztók a szolgáltatást ingyen lehetik igénybe.

Az ügyvezető abban bízik, hogy a helyszíni fogyasztói panaszok helyi ügyintézése lehetővé teszi az átfutási idő rövidülését, illetve a tanácsadás révén csökkenhet a panaszok száma. Idén a központ működtetésére 7,5 millió forintot, a laboratóriumi bevizsgálásokra 2-2,5 millió forintot szánnak.

Wittich Tamás a sajtótájékoztatón kiemelte: a hatóság szakmailag támogatja a bizalom erősödését jelentő kezdeményezéseket – emelte ki Wittich Tamás, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) főigazgatója. A WestEnd Vevőkör helyszínén tájékoztató kiadványokat terjesztenek, illetve éven alkalmanként fogyasztóvédelmi road-show-t is tartanak.

Címkék: Vállalkozás

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.