Üzleti tippek

Eljárás indult az E.ON Észak-dunántúli Áramszolgáltató ellen

A Magyar Energia Hivatal (Meh) eljárást indított az E.ON Észak-dunántúli Áramszolgáltató ellen, mert a cég 2007-ben nem teljesítette a minimális minőségi követelményeket: fogyasztóinál túl gyakran és túl hosszú ideig volt áramkimaradás. Az eljárás bírsággal végződhet.

A 2007. évi teljesítés alapján a Meh megállapította, hogy az E.ON Észak-dunántúli Áramszolgáltató az áramkimaradás átlagos időtartamát tekintve 40 százalékkal rosszabbul teljesített az országos átlagnál.

A Meh szerint a magyar mutatók nemzetközi összehasonlításban a rosszak között vannak. Nem tervezett áramkimaradás 2007-ben fogyasztónként 1,83 alkalommal fordult elő, és több mint két órán át, 130,8 percig tartott. Németországban az áramszünetek fogyasztónként mindössze 21,9 percig tartottak 2007-ben.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik