Üzleti tippek

A Marketing&Média 13. számának hírei

admin
admin

2008. 07. 08. 12:00

Marketing

Bővülő T-Home márkanév
Az eddig csak az IPTV-szolgáltatás elnevezéseként használt T-Home márkanév váltja a T-Com, T-Online és T-Kábel elnevezést. A változtatással a Magyar Telekom célja az, hogy egyszerűbb, az ügyfelek számára egyértelműbben azonosítható márkastruktúrát vezessen be. A T-Home-mal párhuzamosan megmarad, de megújul a T-Mobile és a T-Systems márka.

Fittőrség alakult
Nyári országos promócióval jelentkezett a Lipton. A cég a megújult citromos teáját kívánja népszerűsíteni az akcióval, amelynek keretében a Fittőrség nevet viselő hoszteszek forgalmas közterületeken termékmintákat osztogatnak és „büntetőcédulákat” helyeznek el a parkoló autókra. A csapat egy sárgára festett amerikai rendőrautóval járja az országot.

Marad a sörös főszponzor
Az idén is a Dreher Sörgyárak Zrt. lesz a Sziget Fesztivál egyik főszponzora. Ennek keretében a cég Arany Ászok terméke több helyen is szórakoztató programokkal várja a szigetlakókat, július elsejétől pedig speciális, „szigetes” kommunikációval jelentkezik a sörmárka. A fesztiválon kizárólag Arany Ászokat és Dreher Classicot csapolnak, a Pilsner Urquellt pedig dobozos kiszerelésben lehet megvásárolni.

A Pannon az idősekért
Az ötven év felettiek igényeire kialakított mobiltelefon forgalmazását kezdte meg a Pannon. A társaság azokat célozza meg, akik számára nehezen kezelhetők, rosszul láthatók a mobiltelefonok nyomógombjai és kijelzői. A cég szerint ez a készülék ideális ajándék lehet a szülők, nagyszülők, idős rokonok számára.

Autós szigorítás a briteknél
Az autógyártóknak immár a sajtós imázshirdetéseiken és a közterületi reklámjaikon is szén-dioxid-kibocsátásról szóló figyelmeztetést kell elhelyezniük Nagy-Britanniában.
Az uniós szabályozás ezt eddig is kötelezővé tette a promóciós anyagokra, a brit környezetvédelmi csoportok azonban elérték, hogy az említett területeket is bevonják ebbe a körbe.

Díjazott mobilsorsjegy
A nemzetközi Mobile Content Awardson „ezüst” elismeréssel jutalmazták a magyar MFactory által kidolgozott mobilos „kaparós sorsjegyet”. A megoldás nyeremény- és szerencsejáték mellett marketingcélokra és adatbázisgyűjtésre is használható. Az MFactory ezenkívül a vidUP videómegosztó és a vidYOU, mobilról elérhető közösségi portálját nevezte be a megmérettetésre.

Megúszta a posta
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálata szerint a Magyar Posta Életbiztosító 2003 és 2007 között egyes PostaHozamŐr reklámjaival megtévesztette a fogyasztókat. A GVH szerint az életbiztosítást befektetésként népszerűsítették a postákon. A társaság ugyanakkor nem kapott bírságot, mert a jogsértő reklámok a postahivatalokon belül voltak, ahol az ügyfeleknek lehetőségük volt azonnal további információkhoz jutniuk.

Kutatás

Pontosítás
Előző, június 25-én megjelent számunkban a „Fuzionáló kutatók” című kishírünkben pontatlanul írtuk, hogy a Taylor Nelson Sofres és a GfK összeolvad. A folyamat ugyanis az érintettek jelzése szerint nem ennyire előrehaladott, kész tényről nem lehet beszélni, egyelőre csak tervről van szó.

Média

UPC: sikeres digitalizáció
Három hónap alatt a UPC előfizetői ötvenezer háztartásban váltottak a hagyományosról az újfajta digitális televíziós szolgáltatásra. Az átállás során az előfizetők több mint harmada rendelte meg a tévéadások megállítását, visszatekerését, rögzítését, illetve HD-adások vételét lehetővé tevő médiaboxokat.

Ügynökség

Választott az ING
A B&D ComMedia kommunikációs irodára bízta teljes körű sajtókommunikációs feladatait az ING Befektetési Alapkezelő Zrt. Az ügynökség munkája az ING sajtójelenlétének erősítése, valamint a cég életében lezajló változások követése és közvetítése lesz. Az alapkezelő eddig nem dolgozott PR-ügynökséggel, a B&D-t pályázat útján választotta ki.

Döntőben a Café
A direkt marketing Oscarjának tartott nemzetközi Echo Awardson a második fordulóba jutott a Café Contact egyik munkája. A Ferrero Magyarország megbízásából a Kinder Pingui 10. születésnapjára készített promóció januártól májusig tartott. Az Echo Awardsot az Amerikai Direkt Marketing Szövetség alapította 1929-ben.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Megszólalt Havas Henrik

NEW YORK, NY - DECEMBER 09: People carry signs addressing the issue of sexual harassment at a #MeToo rally outside of Trump International Hotel on December 9, 2017 in New York City.   Stephanie Keith/Getty Images/AFP
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.