Üzleti tippek

Megtévesztette a fogyasztókat a Magyar Posta Életbiztosító

A cég a PostaHozamŐr nevű termékének reklámozásakor 2003. és 2007. között egyes hirdetéseiben megtévesztette a fogyasztókat - közölte a Gazdasági Versenyhivatal (GVH).

A GVH azonban nem szabott ki bírságot a társaságra, mert a konstrukció iránt érdeklődők azonnal további információkhoz juthattak, ráadásul a cég törekedett tájékoztatási gyakorlatának módosítására – állapítja meg a versenyhivatal közleménye.

A GVH azt vizsgálta, hogy a hirdetések befektetési termékként népszerűsítették-e a PostaHozamŐr terméket, illetve megjelenik-e a reklámban, hogy itt egy életbiztosítási termékről van szó. A hivatal vizsgálata megállapította, hogy ezek az elvárások bizonyos reklámhordózók esetében nem érvényesültek, így az azokon közzétett hirdetések alkalmasak voltak a fogyasztók megtévesztésére.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik