A jól ismert, 82 országban működő és hazánkban negyedik alkalommal megszervezett Superbrands program mellett idén először kiosztották a Business Superbrand díjakat is. Ellentétben nagy testvérével, ez az elismerés nem a fogyasztókat és a nagyközönséget célzó márkákról, hanem az üzleti szféra szereplőiről szól. A több százezer vállalkozó által kiválasztott 3000 márkából a piacot jól ismerő 14 szakértő ítélte oda a díjat az informatikai cégnek.
Nem játékostemető, de nem is ugródeszka: jó döntés volt-e Sallai Rolandtól a Galatasaray?
Megoszlanak a vélemények arról, hogy a magyar válogatott egyik kulcsemberének átigazolása előrelépés-e a karrierjében, annyi viszont bizonyos, hogy mostantól Európa egyik legfanatikusabb közönsége előtt sztárokkal játszhat együtt hétről hétre, és trófeákra hajthat a csapatával.