Üzleti tippek

Új reklámszabályozás ősztől

admin
admin

2008. 06. 05. 07:00

Fenntartja az általános dohányreklám-tilalmat a gazdasági reklámtevékenységet szabályozó törvényjavaslat, enyhíti viszont a direkt marketing rendkívül szigorú szabályzását - írta a csütörtöki Napi Gazdaság.

Az országgyűlés jövő hétfőn szavaz az áprilisban benyújtott javaslatról, miután hétfőn elfogadták a módosító előterjesztéseket – emlékeztet a lap, hozzátéve: a törvény szeptember 1-jén lép a jelenleg hatályos törvény helyébe.

Az új szabályozás fenntartja az általános dohányreklám-tilalmat, s csak a forgalmazóknak szóló szakmai célú hirdetések és az Európai Gazdasági Térségen kívül megjelenő sajtótermékekben szereplő reklámok jelenthetnek kivételt ez alól.

Módosították a direkt marketing (dm) rendkívül szigorú szabályozását is. Eredetileg a reklámozó csak akkor alkalmazhatta volna a közvetlen megkeresést, ha a címzett ahhoz előzetesen hozzájárul. Ehelyett a dm továbbra is szabadon folytatható, ám a hirdetőnek egyértelműen fel kell tüntetnie a küldeményen, hogy a címzett a további reklámok küldését bármikor, korlátozás nélkül és ingyenesen megtilthatja – olvasható a cikkben.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2016. augusztus 18.
Lázár János Miniszterelnökséget vezető miniszter (j) átadja a Magyar Érdemrend lovagkeresztje kitüntetést Bayer Zsolt írónak, újságírónak, szerkesztőnek, a Magyar Hírlap munkatársának az augusztus 20-i nemzeti ünnep alkalmából a Pesti Vigadó dísztermében tartott ünnepségen 2016. augusztus 18-án.
MTI Fotó: Koszticsák Szilárd
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.