Üzleti tippek

Távozó ügyféligazgató

Hat év után távozik a Noguchi Porter Novellitől Takách Zsuzsanna ügyféligazgató.

Intézményi oldalra távozik Takách, aki 2002-ben csatlakozott gyakornokként a csapathoz, majd 2 év után ügyfélképviselőből lett ügyféligazgató. Néhány éve már tanítja is a kommunikációt a Pázmány Péter Katolikus Egyetemen. Ügyfelei közé tartozott korábban pl. az Ericsson Magyarország, Regionális Hulladékgazdálkodási ISPA Projektek (Szeged, Tisza-tó). Kiemelt ügyfelei közé tartozott az Italos Karton Egyesülés, ÖKO-Pannon Kht., a Magyar Vöröskereszt és legutóbb a Danone is.

Mint ismert, a Noguchi tavaly évben nyerte el az ÖKO-Pannon Kht. részére végzett PR-tevékenységével Londonban az IPRA Golden World Awardot és Berlinben a European Excellence Awardot. 2003 óta Takách Zsuzsanna vezette az ÖKO-Pannon csapatot a cégen belül, és ő felelt a lakossági tájékoztatásért.

Az ügyféligazgató 2008. június 5-ével hagyja el a céget. A Noguchi Takách Zsuzsanna helyére Mamusits Pétert szerződtette, aki korábban a McCann Ericksonnál dolgozott, illetve a legutóbbi időkig a Honvédelmi Minisztérium kommunikációs ügynökségének vezetője volt.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik