Üzleti tippek

A Leo Burnett lett a Béres Csepp új ügynöksége

admin
admin

2008. 05. 23. 11:22

Három hónapos versenytárgyalási folyamat után új kommunikációs partnert választott a Béres Csepp márka gondozásához a Béres Gyógyszergyár Zrt.

Az első körben 7 ügynökséget, a második körben már csak három ügynökséget hallgattak meg, s ezután döntöttek a Leo Burnett mellett.

A pályázati felhívás kiírása előtt (2007-ben) a Garrison Group Kft. részletesen átvilágította a márkát, feltérképezte a Béres Csepp számára legfontosabb kommunikációs célcsoportokat, megalkotta az újragondolt márkaarchitektúrát, a Leo Burnett pedig arra hozott megoldást, hogy miként lehet egy pozicionálást inspiratív kommunikációba önteni.

A feladat egy teljes körű kommunikációs terv kidolgozása volt, illetve annak bemutatása, hogy miként látja az ügynökség a márkakommunikáció hosszú távú platformját.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Megszólalt Havas Henrik

NEW YORK, NY - DECEMBER 09: People carry signs addressing the issue of sexual harassment at a #MeToo rally outside of Trump International Hotel on December 9, 2017 in New York City.   Stephanie Keith/Getty Images/AFP
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.