Üzleti tippek

Az 50 legbefolyásosabb ember a magyar médiaiparban

admin
admin

2008. 05. 23. 12:50

A Marketing&Média szaklap elkészítette „Az 50 legbefolyásosabb ember a magyar médiaiparban” rangsort. A listára nem médiaszereplők, hanem azok a szakemberek kerültek fel, akik véleményükkel, döntéseikkel meghatározzák a magyar médiapiac trendjeit, kijelölik annak irányait, hangsúlyait.

A rangsort a Media Hungary május 27-28-án megrendezésre kerülő médiaszakmai konferencián (www.mediahungaria.hu) jelentik be, és a Marketing&Média május 28-án szerdán megjelenő lapszámában lesz teljes terjedelmében olvasható.

A névsor napokon belül olvasható lesz a Marketing&Média magazin (www.marketingmedia.hu) legfrissebb lapszámában. Egyelőre konkrét nevek említése nélkül annyi bizonyos, hogy „Az 50 legbefolyásosabb ember a magyar médiaiparban” rangsorában szerepelnek a nagy médiacégek vezetői, médiatulajdonosok, a meghatározó ügynökségek első emberei, nagyvállalatok marketing-döntéshozói, főszerkesztők és egyéb véleményvezérek.

Az iparág első rangsora

„Eddig nem készült ilyen piaci rangsor a szakmában, bár nagy szükség lett volna rá. Sajnos Magyarországon kevés olyan nagy, ismert és elismert név van, aki emelni tudná a szakma joggal vágyott presztízsét. Pedig igenis óriási a lista szereplőinek befolyása a gazdasági élet alakulására” – nyilatkozta Simon Zsolt, a Mediaedge:cia ügyvezető igazgatója. A szakember azt is elmondta, hogy a rangsorral talán elindulunk afelé, hogy kellő megbecsültséget és ismertséget kapjanak ezek a médiaipari szereplők.

Az elbírálásról

„Az 50 legbefolyásosabb ember a magyar médiaiparban” rangsorát a Marketing&Média szaklap tizenöt tagú szerkesztőbizottsága, valamint a magazin szerkesztőségének három tagja állította fel. Ők tizennyolcan széles spektrumon képviselik a hazai médiapiacot, mindannyian komoly szakmai múlttal és médiapiaci ismeretekkel, rálátással rendelkeznek.

A listára három ismérv alapján lehetett felkerülni, amelyek a következők: a jelöltek milyen nagyságú pénz mozgását tudják befolyásolni, véleményük mennyire hat a médiaipar trendjeire, valamint milyen hosszú ideje töltenek be meghatározó pozíciót a médiaiparban.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nyíregyháza, 2016. december 27.
Vásárlók egy telekommunikációs üzletben a karácsony utáni leárazás idején Nyíregyháza egyik bevásárlóközpontjában 2016. december 27-én. Az ünnep után megkezdődött az üzletekben a hagyományos év végi leértékelés.
MTI Fotó: Balázs Attila
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.