Üzleti tippek

Humorral sarcol az APEH

Az adóhatóság a jelenleginél barátságosabb imázs kialakítására törekszik, az új kommunikációs stratégia részeként humorral emlékezteti az adózókat a bevallási idő közeledtére.

Városi plakátokon, city lightokon emlékeztet az adóhatóság a bevallási határidő közeledtére, amelyeken az adóhatóságtól szokatlan módon, humorosan szólítják meg a „célcsoportot”.

Május elsejétől megváltozott az APEH logója is, az újszerű kommunikációval az adóhatóság azt szeretné érzékeltetni, hogy nem csak hatóságként, hanem szolgáltató is. Az adóhatóság megítélése egyébként nem mondható negatívnak más állami szervezetekhez képest: az Üzlet és Siker korábbi felmérése szerint az emberek elégedettebbek az APEH-hel, mint a rendőrséggel vagy az egészségüggyel.

Humorral sarcol az APEH 1

Kezd lassan megszokottá válni, hogy állami szervezetek marketingkampányai kevéssé mondható konzervatívnak, legutóbb a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium (GKM) a szexualitás témáját hívta segítségül a biciklizés népszerűsítéséhez.

Nézegessen APEH plakátokat!

Címkék: adó

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.