Üzleti tippek

Humorral sarcol az APEH

admin
admin

2008. 05. 07. 15:38

Az adóhatóság a jelenleginél barátságosabb imázs kialakítására törekszik, az új kommunikációs stratégia részeként humorral emlékezteti az adózókat a bevallási idő közeledtére.

Városi plakátokon, city lightokon emlékeztet az adóhatóság a bevallási határidő közeledtére, amelyeken az adóhatóságtól szokatlan módon, humorosan szólítják meg a „célcsoportot”.

Május elsejétől megváltozott az APEH logója is, az újszerű kommunikációval az adóhatóság azt szeretné érzékeltetni, hogy nem csak hatóságként, hanem szolgáltató is. Az adóhatóság megítélése egyébként nem mondható negatívnak más állami szervezetekhez képest: az Üzlet és Siker korábbi felmérése szerint az emberek elégedettebbek az APEH-hel, mint a rendőrséggel vagy az egészségüggyel.

Kezd lassan megszokottá válni, hogy állami szervezetek marketingkampányai kevéssé mondható konzervatívnak, legutóbb a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium (GKM) a szexualitás témáját hívta segítségül a biciklizés népszerűsítéséhez.

Nézegessen APEH plakátokat!

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

BEVERLY HILLS, CA - OCTOBER 09: Contributing editor at Vanity Fair, Monica Lewinsky speaks onstage at Day 1 of the Vanity Fair New Establishment Summit 2018 at The Wallis Annenberg Center for the Performing Arts on October 9, 2018 in Beverly Hills, California.   Matt Winkelmeyer/Getty Images/AFP
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.