Üzleti tippek

GVH-bírság: nem látszott az apróbetű

admin
admin

2008. 04. 03. 16:30

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) öt millió forintra bírságolta a Fotex-Ofotért Kft.-t a fogyasztókat megtévesztő szemüvegkeret reklámjai miatt.

A GVH közleménye szerint a társaság 2006 novembere és 2007 januárja között, valamint 2007 júliusától 2007 novemberéig az “Ön vállalja a korát, mi vállaljuk a kedvezményt! Minden vásárló annyi százalék kedvezményt kap a szemüvegkeret árából, ahány éves!” szlogennel hirdette akciós szemüvegkereteit. Az akciós ár azonban csak vékonyított műanyag lencsével megrendelt komplett szemüveg esetében élt.

A reklámok televíziókban, rádiókban, újságban, plakátokon és szórólapokon jelentek meg. Jóllehet, a Fotex-Ofotért valamennyi reklámjában figyelmeztetett arra, hogy a kedvezmény igénybevételének bizonyos feltételei vannak, a televíziós reklámokban azonban ez az információ csak igen rövid ideig, gyakorlatilag olvashatatlanul apró betűméretben jelent meg, a fogyasztók számára érzékelhetetlen volt.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2014. március 27.
Vancsura István, a NAV megszüntetett Kiemelt Ügyek Igazgatósága RAPID ellenőrzési főosztályának volt vezetője (j) és Horváth András, volt adóhivatali dolgozó a Levegő Munkacsoport Áfabotrány: kitálal egy volt NAV-vezető címmel tartott sajtótájékoztatóján Budapesten a MagNet Házban 2014. március 27-én.
MTI Fotó: Soós Lajos

Az ember, aki legyűrte a NAV-ot és a NER-t

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.