Üzleti tippek

Erősített a Szentkirályi

admin
admin

2008. 02. 26. 15:13

Az elmúlt évben ötödével több ásványvizet értékesített a Szentkirályi Kft. mint 2006-ban, év végén újra piacvezető lett a márka.

A piaci trendet felülmúlva nőtt a Szentkirályi Ásványvíz Kft. forgalma 2007-ben: árbevétele több mint 5 milliárd forint volt, ami az előző évi 4,3 milliárdhoz képest 16 százalékos növekedést jelent – olvasható a cég közleményében. Annak ellenére, hogy 2007-ben a fogyasztók zöme az olcsóbb termékek felé fordult, a prémium kategóriájú Szentkirályi a teljes ásványvízpiac növekedését túlszárnyalva 20 százalékkal nagyobb mennyiséget értékesített 2006-hoz képest.

Az ACNielsen adatai szerint 2007. decemberében és 2008. első hónapjában a Szentkirályi ismét átvette a piacvezetői ásványvízmárka pozíciót versenytársától, és idén – közel 6 milliárd forintos bevételt tervezve – újabb növekedésre számít.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2016. február 26.
A Microsoft informatikai világcég magyarországi székháza az egykori óbudai Gázgyár területén létesült Graphisoft parkban, a főváros III. kerületében.
MTVA/Bizományosi: Jászai Csaba 
***************************
Kedves Felhasználó!
Ez a fotó nem a Duna Médiaszolgáltató Zrt./MTI által készített és kiadott fényképfelvétel, így harmadik személy által támasztott bárminemű – különösen szerzői jogi, szomszédos jogi és személyiségi jogi – igényért a fotó készítője közvetlenül maga áll helyt, az MTVA felelőssége e körben kizárt.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.