Üzleti tippek

Erősített a Szentkirályi

Az elmúlt évben ötödével több ásványvizet értékesített a Szentkirályi Kft. mint 2006-ban, év végén újra piacvezető lett a márka.

A piaci trendet felülmúlva nőtt a Szentkirályi Ásványvíz Kft. forgalma 2007-ben: árbevétele több mint 5 milliárd forint volt, ami az előző évi 4,3 milliárdhoz képest 16 százalékos növekedést jelent – olvasható a cég közleményében. Annak ellenére, hogy 2007-ben a fogyasztók zöme az olcsóbb termékek felé fordult, a prémium kategóriájú Szentkirályi a teljes ásványvízpiac növekedését túlszárnyalva 20 százalékkal nagyobb mennyiséget értékesített 2006-hoz képest.

Az ACNielsen adatai szerint 2007. decemberében és 2008. első hónapjában a Szentkirályi ismét átvette a piacvezetői ásványvízmárka pozíciót versenytársától, és idén – közel 6 milliárd forintos bevételt tervezve – újabb növekedésre számít.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik