Üzleti tippek

Szonda Ipsos: bővülés Magyarországon

Háromtagúvá bővül a Szonda Ipsos felső menedzsmentje.

Az Ipsos SA igazgatótanácsa 2011. december 31-éig meghosszabbította a Szonda Ipsos alapító vezetőinek, Levendel Ádámnak és Sterk Péternek a szerződését.

A hazai vezetés személyi javaslatát a tanács elfogadta, és március elsejétől Gulyás János csatlakozásával háromtagúvá bővül a Szonda felső menedzsmentje.

A 37 éves szakember az elmúlt öt évben a Young & Rubicam Brands Budapest vezérigazgatójaként dolgozott. Ezt megelőzően a Publicis Worldwide párizsi irodájában, nemzetközi márkaigazgatóként felelt a Publicis által kezelt Nestlé víz- és étel márkákért. 15 éves karrierje során dolgozott még az online szektorban (Kirowski), illetve más hazai kommunikációs ügynökségeknél (Publicis, Well). Tanulmányait Párizsban végezte.

Levendel Ádám szerint Gulyás egyik fő feladata az lesz, hogy még szervesebben integrálja a céget a nemzetközi Ipsos-vérkeringésbe.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik