Üzleti tippek

PR-ügynökséget választott a Puma

admin
admin

2008. 02. 01. 14:00

A Puma a Picasso Médiát bízta meg teljes körű magyarországi sajtókommunikációjának szervezésével.

Az ügynökség feladata lesz a cég sajtókapcsolatainak gondozása, sajtórendezvények szervezése, PR-cikkek írása, illetve újságírói hírlevél működtetése. Az együttműködésben a termékek PR-kommunikációja kap leginkább hangsúlyos szerepet. A sportszergyár meghívásos tenderen választotta ki a Picasso Médiát, eddig még nem dolgozott együtt PR-ügynökséggel.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Visegrád, 2017. február 15.
Szatmáry Kristóf fideszes képviselő érkezik a Fidesz-KDNP frakciószövetség kihelyezett tanácskozására Visegrádon 2017. február 15-én.
MTI Fotó: Koszticsák Szilárd

Feketemunkás a Fidesz kereskedelempolitikusának cégében

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.