Az AMC 2003 júniusában hitelfinanszírozással segítette az Advent International vezetőségét a Danubius Rádió kivásárlásában. Információink szerint a váltás a cég operatív működésében nem hoz változást, és Bartucz László vezérigazgató is marad a posztján.
Az Advent öt éve 30 millió euróért vásárolta meg a GWR csoport három magyarországi érdekeltségét, közte a Danubiust, amelyben százszázalékos tulajdonrészt szereztek. A tranzakció részeként 24 százalékban tulajdonosává váltak a fővárosi fiatalokat megcélzó Roxynak, és száz százalékban megszerezték a két rádióállomás médiaértékesítési és marketingtevékenységét ellátó Danubius Sales House-t (DSH). A cég egyébként már 1995 óta jelen van Magyarországon, azóta befektettek az Euronetbe, az Elenderbe és a Synergonba is.
A Danubius megvásárlása óta eltelt időben több jelentős változás is volt a rádió életében. Többször is módosult az adó menedzsmentje: távozott Fischer András, a DSH, egyben a Danubius Rádió korábbi elnök-vezérigazgatója, helyét Mark A. Hope vette át.
Időközben a verseny is megélénkült a két legnagyobb hallgatottságú és árbevételű rádió, a Sláger és Danubius között. Utóbbi pozíciója egyre gyengült. Nem véletlen, hogy a menedzsment ezt követően is változott: 2006. január 1-jétől Bartucz Lászlót nevezték ki vezérigazgatónak, aki a Pesti Est Kft. ügyvezetői székét cserélte fel a rádiós vezetői posztra. A szakember nagy figyelmet fordít a rádiós piac vezető szereplőinek összehangolására annak érdekében, hogy a hirdetési piacon minél sikeresebb szerepeljenek a társaságok. A Danubius jelzése szerint növekedett piaci részesedésük az elmúlt időszakban.