A Magyar Reklámszövetség támogatásával létrejött “Reklámmustra 2007” versenyen a közönségszavazatokat és a szakmai zsűri pontszámait fele-fele arányban súlyozták.
TV szpot kategóriában mind a zsűri, mind a közönség a Laboratory Ideas UPC “Szőke kapitány” kampányát hozta ki győztesnek, második helyen, közel azonos pontszámmal a Budapest Bank Lelkes Emeséje (szintén Laboratory Ideas), és a Publicis T-home „Kezdődik” kampánya végzett.
Online kategóriában szintén ugyanazt tartotta a legjobbnak a közönség és a zsűri egyaránt, mégpedig a Carnation Fütyülős brandsite-ját. Második helyen a zsűri és az olvasók közel azonos pontszámmal a szintén Carnation által készített Pannon Mobil Internetet, és a Kirowski T-Mobile Domino Friends online kampányát értékelte a legjobbnak.
Képek kategóriában már az első helyért is szoros volt a küzdelem, ugyanis a közönségnek a Látványos Grafikai Művek Forradalom című képe tetszett a legjobban, a zsűrinek viszont az összesítésben nyertes Oliver Stúdió által készített „Richter” kép. A közönség második helyen a Grey Vodafone képét szerette a legjobban.