Üzleti tippek

Az Origo a kattintásalapú piacra lépett

admin
admin

2008. 01. 21. 16:11

Az Origo is belépett a kattintásalapú (PPC – Pay Per Click) piaci szegmensbe, miután a vállalat portfoliójába tartozó origo, freemail, iWiW és videa.hu felületeire beépítette az eTarget kattintásalapú hirdetési rendszerét.

Az Origo által alkalmazott rendszer előnye, hogy a hirdetések szövegét a tartalomhoz irányítja. A portál és a reklámszolgáltató közti megállapodásnak köszönhetően ezentúl a felhasználó akkor találkozik a hirdetésekkel, amikor az adott témára keres, vagy azzal kapcsolatos cikket olvas.

„A piaci trendeket látva, komoly tárgyalássorozat után választottuk az eTarget PPC-rendszerét, hiszen az online hirdetések területén jelenleg és várhatóan a jövőben is ez az ágazat nő a legdinamikusabban” – mondta el a lépéssel kapcsolatban Somogyi Péter Pál, az Origo médiaértékesítési igazgatója.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.