A Neo Content a reklámügynökség ügyfeleinek tartalomszolgáltatással kapcsolatos munkáit, illetve a neo saját tartalmi projektjeit menedzseli. A divízió vezetője Lugosi Boglárka, aki a Café Csoporttól érkezett a céghez. A szakember 1993-tól a McCann Erickson Budapestnél dolgozott, ahonnan 1999-ben account executive pozícióból távozott. Az itt töltött évek alatt feladatot vállalt az MRM és a Momentum korridorcégek, valamint a new business rendszer működésének gördülékenyebbé tételében is. Lugosi 2000-ben alapítója volt a Café Contact elődvállalkozásának.
Részt vett a Danubius Rádió honlapjának, valamint a DSH és az MTV sales kommunikációjának kialakításában és fenntartásában, valamint a Café portfolióba tartozó több ügyfél kommunikációs koncepciójának kialakításában és integrált projektjeinek megvalósításában. 2005-től – fő tevékenységei mellett – a Reklámvonal kiadványok felelős szerkesztője.
Tótka Sándor: Ennek az olimpiai ciklusnak az árát a családom fizette meg
Interjú a tokiói aranyérme után Párizsból ezüstéremmel hazatérő kajakossal apaságról, örök barátságról, az egoizmus és csapatemberség tudathasadásos állapotáról, kényszer szülte hályogkovácsolásról, a döbbenetes honi amatőrségről.