A hetedik alkalommal megrendezett reklámversenyen a DDB Worldwide érdemelte ki az Év Hálózata címet – tájékoztatta lapunkat a társaság. A DDB Aucklandben, Chicagóban, Kuala Lumpurban, Londonban, Párizsban és Sydney-ben található irodáinak munkái érdemelték ki a „YoungGuns” elismerést, és így az összesítésben a DDB Worldwide büszkélkedhet a legtöbb első helyezéssel. „Az év ügynöksége” címért folyó versenyben viszont a DDB Auckland harmadikként futott be.
A YoungGuns reklámversenyt 2000-ben indították útjára. Célja, hogy az elismerések kiosztásával segítse a fiatal, tehetséges kreatívok fejlődését, valamint kézzelfogható lehetőségeket biztosítson karrierjük előmozdítására. A YoungGuns a világ egyetlen nemzetközi reklámversenye, amelyre kizárólag 30 év alatti kreatívok nevezhetnek, és az első olyan fesztivál, ahol a díjazottakat komoly pénzjutalomban is részesítik.
Áremelést hoz a visszaváltási rendszer: az 50 forintos betétdíjnál nagyobb mértékben drágulhatnak az italok
A 24.hu egybegyűjtötte, hogy a gyártóknak és a kereskedőknek, így közvetve majd a vásárlóknak milyen pluszköltségekkel szükséges számolniuk a kötelező visszaváltási rendszer bevezetése után.