Üzleti tippek

Golyót kapott a DDB

A YoungGuns nevű kreatív versenyen DDB nyerte a legtöbb első helyet és a vele járó puskagolyókat.

A hetedik alkalommal megrendezett reklámversenyen a DDB Worldwide érdemelte ki az Év Hálózata címet – tájékoztatta lapunkat a társaság. A DDB Aucklandben, Chicagóban, Kuala Lumpurban, Londonban, Párizsban és Sydney-ben található irodáinak munkái érdemelték ki a „YoungGuns” elismerést, és így az összesítésben a DDB Worldwide büszkélkedhet a legtöbb első helyezéssel. „Az év ügynöksége” címért folyó versenyben viszont a DDB Auckland harmadikként futott be.

A YoungGuns reklámversenyt 2000-ben indították útjára. Célja, hogy az elismerések kiosztásával segítse a fiatal, tehetséges kreatívok fejlődését, valamint kézzelfogható lehetőségeket biztosítson karrierjük előmozdítására. A YoungGuns a világ egyetlen nemzetközi reklámversenye, amelyre kizárólag 30 év alatti kreatívok nevezhetnek, és az első olyan fesztivál, ahol a díjazottakat komoly pénzjutalomban is részesítik.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik