Üzleti tippek

Élő emberekkel kampányol a BKV

Az idén szigorodott a metrónál a bemeneti és kimeneti jegyellenőrzés, illetve a felszíni járataikon is lényegesen megemelték a BKV-ellenőrök számát, és kampány indult a pótdíjtartozások 20 százalékának elengedésére is. Az utasokban azonban még nem tudatosult, hogy a bliccelők utazását a többi utas fizeti, ezért a társaság reklámkampányt dolgozott ki.

A bliccelés motívumait két kutatásban mérte fel a közlekedési társaság, de egyik szerint sem gondolnak erre az utazók.


Élő emberekkel kampányol a BKV 1

Kattintson a képre!

A „Ne lógj rajtunk” nevű akcióval arra szeretnék felhívni a figyelmet, hogy az utasok a hátukon cipelik a bliccelőket, terheik miattuk nőnek – áll a BKV közleményében. Az írás leszögezi: „Fontosnak tartjuk tudatosítani mindenkiben, hogy aki nem fizet egy szolgáltatásért – és a BKV járatain való utazás is ilyen –, az közvetve azokat az embereket károsítja meg, akik számára természetes, hogy a szolgáltatások nem ingyenesek.”


A kampányt, amely sajtóhirdetésekből és BTL elemekből áll, a Well Reklámügynökség tervezte. A BTL egy élő reklámelem lesz, ahol bábukat is használnak majd. A sajtóban megjelent hirdetések kelnek életre, és két héten át jelennek meg a járműveken, elsősorban a legforgalmasabb szakaszokon, például a 4-6-os villamoson és a metróvonalakon.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik