Üzleti tippek

A Danubius összefogott a Sláger Rádióval

A legjelentősebb hazai kereskedelmi rádiók életrehívták az „Egy hullámhosszon” elnevezésű kezdeményezést, melynek célja a rádiózás népszerűsítése a hirdetők körében.

Ezért a rádiók együtt kampányolnak a rádiózás presztízsének helyreállításáért.

A kezdeményezést a Sláger Rádió, a Danubius Rádió, a Roxy Rádió, a 90.9 Jazzy, a radiocafé 98.6, a Gazdasági Rádió és a Pont FM 88.1 közösen indítja útjára.

Az idén indult és a jövő évben is folytatódó rádiós kampánnyal elsődlegesen a médiavásárló ügynökségeket és a meglévő, illetve leendő hirdetőket szólítják meg a rádióállomások. A kommunikáció az „Egy hullámhosszon” szlogen köré épül, melyhez a résztvevők öt fázisban közös rádió spotokat gyártanak és valamennyien folyamatosan játsszák azt a kampány időszakaiban. A kezdeményezés a rádiós kampányon túl közös sajtóközleményeket, hírleveleket is alkalmaz. A kiemelt ügynökségeket a jövő év elején hoszteszpromócióval próbálja mozgósítani.

A kampány üzenetei a rádiók hatékonyságát és más médiumokkal szembeni versenyképességét, illetve a rádióhirdetésekben rejlő kreatív lehetőségeket hangsúlyozzák. A kezdeményezés első szakasza 2008. februárig tart, melyet a visszajelzések tükrében újabb kampány követ majd.

Ajánlott videó

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.