Ezért a rádiók együtt kampányolnak a rádiózás presztízsének helyreállításáért.
A kezdeményezést a Sláger Rádió, a Danubius Rádió, a Roxy Rádió, a 90.9 Jazzy, a radiocafé 98.6, a Gazdasági Rádió és a Pont FM 88.1 közösen indítja útjára.
Az idén indult és a jövő évben is folytatódó rádiós kampánnyal elsődlegesen a médiavásárló ügynökségeket és a meglévő, illetve leendő hirdetőket szólítják meg a rádióállomások. A kommunikáció az „Egy hullámhosszon” szlogen köré épül, melyhez a résztvevők öt fázisban közös rádió spotokat gyártanak és valamennyien folyamatosan játsszák azt a kampány időszakaiban. A kezdeményezés a rádiós kampányon túl közös sajtóközleményeket, hírleveleket is alkalmaz. A kiemelt ügynökségeket a jövő év elején hoszteszpromócióval próbálja mozgósítani.
A kampány üzenetei a rádiók hatékonyságát és más médiumokkal szembeni versenyképességét, illetve a rádióhirdetésekben rejlő kreatív lehetőségeket hangsúlyozzák. A kezdeményezés első szakasza 2008. februárig tart, melyet a visszajelzések tükrében újabb kampány követ majd.
Mászás közben bontotta meg a via ferrátát a vasalt út üzemeltetője
Áprilisban, a tatabányai via ferratán elmérgesedett a helyzet, amit másképp lát a rendőrség és a mászószövetség. Utóbbi szerint „egy tudottan kezdőkből álló csoport előtt, akik már benne vannak az útban, megbontani az életük védelmére felszerelt, személyes biztonságukat garantáló vasalt utat, az jócskán túlmutat a vélt sérelmen”, az ügyben történt feljelentést azonban a hatóság elutasította. Két mászóbizniszben érdekelt tatabányai férfi csatája dióhéjban.