A mostani fejlesztés lényege, hogy a mindenféle céges és intézményi felhasználó eddig csak visszaélni tudott a rendszer lehetőségeivel, számukra hoztak létre egy olyan szolgáltatást, amelynek ők is örülnek, és a felhasználókat sem zavarja.
Ezentúl ugyanis az intézményi felhasználók is nyugodtan csatlakozhatnak: nonprofit szervezetek ingyen, cégek pedig havi díjért vehetik igénybe a szolgáltatást. Így ezentúl az ilyen felhasználóknak nem kell attól tartaniuk, hogy törlik őket a iWiW-ről.
Az 5000 forintos regisztrációs díjon felül havi 30 forint/tag áron működhetnek ezek a céges felhasználók. Ezért cserébe olyan márkaklubbokat hozhatnak létre, amelyek az iwiw lehetőségeit kihasználva tájékoztathatják tagjaikat anélkül, hogy a többieket zavarnák.
Ők ugyanis nem jelölhetnek be egyetlen ismerőst sem, csak a természetes személyek jelölhetik be őket. Így a rendszer továbbra is „csendesen” működhet. A cégek ezekben a kvázi klubokban két irányban kommunikálhatnak a tagjaikkal, a hagyományos kommunikációs eszközöknél jóval hatékonyabban – mondta Szabó Márton, az iWiW Kft. alapító-ügyvezetője.
Az iWiW ára
Az iWiW tavalyi reklámbevétele félmilliárd forint volt.
Az első két tag a Nokia és a Budapesti Olimpiai Mozgalom lett. A BOM-nak már eddig is volt egy felhasználója, a megújuláskor pedig az üzemeltetők kersték meg őket, hogy az IWIW eszközeivel szívesen támogatnák a kezdeményezést. Staár Beatrix, a BOM ügyvezetője szerint gigászi feladatukhoz nagy társadalmi támogatottságra van szükség, ehhez pedig a laza közösségi szájt sokat tud segíteni.