Üzleti tippek

Az autósokat froclizza a BKV

Utcai kampányba kezd a BKV, amelyben az autósokat froclizza.

Egy kéthetes kampány során a BKV szeretne minél több dugóban ülőt meggyőzni arról, hogy a közösségi közlekedés nemcsak olcsóbb, mint az autós, hanem jóval gyorsabb is.

Ezért egy utcai kampánnyal szeretnék felhívni a dugóban ülők figyelmét arra, hogy lehet másképp, a cég közleménye szerint „gyorsabban, olcsóbban, környezetkímélő módon” utazni a közösségi közlekedés járművein. A kampány keretében a BKV munkatársai a főváros nagyobb csomópontjaiban figyelemfelkeltő módon osztják meg az úton lévőkkel az üzenetet.


Az autósokat froclizza a BKV 1

A BKV táblái

A közlekedési társaság oldott hangú közleménye így folytatódik: „Ha autózol, egyedül vagy, kényelmesen üldögélhetsz. A baj csak az, hogy egy kicsit tovább, mint szeretnél. Ki ne tapasztalta volna már fővárosunkban az egyre növekvő autóforgalmat, ki ne látott volna már kocsisorokat lépésben araszolni? Például a 7-es busz utasai mindennap láthatják, hiszen a reggeli csúcsforgalomban a belváros felé az Erzsébet hídi buszsávokon az álló autók mellett húznak el, miközben te az autódban ülsz.”

A közlemény kitér arra is, hogy míg autóban ülve zenét is lehet hallgatni, addig a buszon, metrón vagy villamoson akár szépirodalmat és a napi sajtót is kézbe lehet venni.

A figyelemfelkeltő akció október 15-étől 2 héten át zajlik, munkanapokon a reggeli és a délutáni csúcsforgalomban (7:30-tól 10-ig és 16:30-tól 19 óráig) a legforgalmasabb csomópontokban, például az Oktogon, az Árpád fejedelem útja a Margit hídnál, Moszkva tér, Rákóczi út a Blaha Lujza tér közelében, a Keleti és a Nyugati pályaudvar környéke, Flórián tér, és az Astoria környékén.

Zelenák Tibor, a cég sajtóirodájának vezetője lapunk érdeklődésére elmondta: a kampányt a Well reklámügynökség készítette, melynek költsége „nem haladja meg a 1,5 millió forintot. Zelenák hozzátette: ez a kampány csak egy része annak a törekvésüknek, hogy minél több autós válassza a közösségi közlekedést. Elmondása szerint lesznek még további kampányok, és még több javaslatuk a közlekedés fejlesztésére.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik