Ebben az évben 84 pályamű közül 36 kampány jutott a döntőbe, közülük derül ki a díjátadó gálaesten, hogy ki nyeri az Arany-, Ezüst-, Bronz-Effie-t, valamint a Platina díjat – tájékoztatták lapunkat a szervezők.
A május végéig beérkezett 84 pályamű értékelésénél döntő szerepe volt a hatékonyság bizonyításának: az adott piaci helyzet megfelelően ismertetni, az adatokat, információkat megfelelő minőségben és mélységben kellett a pályázatokban rendelkezésre bocsátani.
Nem játékostemető, de nem is ugródeszka: jó döntés volt-e Sallai Rolandtól a Galatasaray?
Megoszlanak a vélemények arról, hogy a magyar válogatott egyik kulcsemberének átigazolása előrelépés-e a karrierjében, annyi viszont bizonyos, hogy mostantól Európa egyik legfanatikusabb közönsége előtt sztárokkal játszhat együtt hétről hétre, és trófeákra hajthat a csapatával.