Üzleti tippek

Magyarok a piacon: konferencia kis- és középvállalatoknak

A rendezvényen neves előadók, ­a politikai és az üzleti élet meghatározó szereplői, sikeres vállalatvezetők és ismert cégtulajdonosok ­ arra keresik a választ: melyek az eredményes piaci szereplés feltételei, a márkaépítés fortélyai, s milyen üzleti stratégiákkal lehet megteremteni a gyors növekedés kedvező feltételeit.

Az esemény alapvető célkitűzése a hazai kis- és közepes méretű vállalatok inspirálása, megújulásuknak támogatása, a vállalkozói kedv felpezsdítése, patinás magyar márkák, családi vállalkozásból cégcsoporttá fejlődő vállalatok sikertörténetének bemutatásán keresztül. A szervezők fontosnak tartják szemléltetni, hogy a nemzetközi márkákkal nemcsak itthon, határainkon belül, hanem azon túl, külföldön is állni lehet a versenyt.

A szakmai napot Bajnai Gordon, önkormányzati és területfejlesztési miniszter nyitja meg, Széles Gábor, a Munkaadók és Gyáriparosok Országos Szövetségének elnöke után ­többek között ­ Béres József (Béres Zrt.), Kürti Sándor (Kürt Zrt.), Zwack Sándor (Zwack Unicum Nyrt.) tart előadást.

Részletes információ: www.magyarokapiacon.hu

Ajánlott videó

Olvasói sztorik