Üzleti tippek

Németországban hirdetik a magyar paprikát

admin
admin

2007. 09. 21. 17:06

Magyar Heteket tartanak a németországi Kaufhof áruházlánc öt üzletében.

Az Agrármarketing Centrum (AMC) támogatásával idén is megrendezésre került a „Magyar Hetek” eladásösztönző akció Németország keleti tartományaiban. A német vásárlók 2007. szeptember 10. és 22. között négy nagyváros, Berlin, Lipcse, Halle és Chemnitz öt Kaufhof áruházában ismerhetik meg és vásárolhatják a magyar élelmiszereket és borokat.

A 2004-ben és 2006-ban, a német fővárosban lebonyolított áruházi hetek sikerének köszönhetően a magyar élelmiszergyártók most először kaphattak lehetőséget a volt NDK területén az összes, élelmiszer-részleggel is rendelkező Kaufhof áruházban a bemutatkozásra. Ebben a régióban már számos magyar élelmiszer hagyományosan ismert a fogyasztók körében – áll az AMC közleményében.

A Metro-csoporthoz tartozó Kaufhof döntéshozói 2007. tavaszán egy budapesti árubörze során választották ki az őszi akció szortimentjét. Míg a két berlini áruházban 2006 őszén megvalósított „Magyar Hetek” során mintegy 20 termelő cég közel 60 terméke volt megtalálható a polcokon, addig idén már csaknem 40 hazai élelmiszeripari és borászati vállalat közel 200 különféle terméke vehetett részt az akcióban.

A jelenlegi akciós szortimentet alkotó termékcsoportok közül nem hiányoznak a minőségi borok, a magyar pálinka-különlegességek, a jellegzetes ízvilágú húskészítmények, sajtok és tejtermékek, a német fogyasztók körében már ismert konzervek és ételízesítők, de a szörpök, lekvárok, mézek, valamint édességek sem.

Az előző évek akcióit is kísérő promóciós tevékenységnek, a reklámkampánynak és a folyamatos kóstoltatásnak köszönhetően mára csaknem 50 különböző magyar élelmiszer és bor található meg egész évben az áruházlánc berlini üzleteinek polcain. Ezekkel együtt a jelenlegi akcióban tehát már közel 250 féle magyar termék közül válogathatnak a vásárlók. A termékek folyamatos kóstoltatását az Agrármarketing Centrum megbízásából a szervezésbe és lebonyolításba bevont berlini marketingügynökség biztosítja.

Az akció időtartama alatt a résztvevő termékek forgalma várhatóan eléri a 100 ezer eurós nagyságrendet.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.