Üzleti tippek

Ügynökséget választott az MTV Magyarország

admin
admin

2007. 09. 21. 17:28

Az öt tévécsatornát működtető MTV Networks Magyarország interaktív ügynöksége az Arcus Interactive Group lett.

Kétfordulós tenderfolyamat eredményeként a magyar nyelvű Music Televisiont, a VIVA TV-t, a Nickelodeont, a VH1-et és a jövőre induló Comedy Centralt üzemeltető MTV Networks Magyarország az Arcus Groupot választotta interaktív ügynökségének.

A magyar Music Television adása, és a csatorna teaser site-ja egyaránt október 1-én indul, de a most kezdődő együttműködésben jövő év elejére egy közösségi portál és további weboldalak is készülnek.
A nemzetközi Music Television magyarországi vállalata, az MTV Networks Magyarország üzemelteti a már működő zenei csatornát, a VIVA TV-t, az októberben induló magyar nyelvű Music Televisiont, a Nickelodeont, a VH1-et, és a jövőre induló, főleg vígjátékokat és nevettető műsorokat sugárzó Comedy Central csatornát.

A társaság 2007 augusztusában írt ki interaktív ügynökségi pályázatot, amelyen az Arcus Interactive Group a második fordulóban a nemzetközi MTV által preferált lengyel pályázóval szemben nyerte el a megbízást.

A nyertes feladata első körben egy teaser site létrehozása, a magyar nyelvű MTV októberi indulásához kapcsolódóan. A csatorna – a VIVA TV tinédzsereknek, azon belül is főleg lányoknak szóló adásával szemben – a 15-24 éves korosztályt célozza, és nemcsak angolszász, hanem a tervek szerint magyar zenéket is sugározni fog.

Többek között a teaser site-ból építkezik majd a jövő év elején indítandó MTV portál, amelyet az Arcus Comm, az Arcus Csoport interaktív marketing-kommunikációs megoldásokra szakosodott üzletága tervez és készít el.

A tervek szerint a VIVA TV weboldala is megújul a jövő év első felében, és a 2008 októberében induló Comedy Central webes felülete is az addig elkészült portálokhoz hasonlóan lép majd a hazai nyilvánosság elé. Az MTV portálrendszer részfeladata természetesen a csatornák image- és kommunikációs támogatása, népszerűsítése, így az „on air” arculathoz is szorosan kapcsolódik.

De cél ezen kívül egy olyan webes közösség kiépítése is, amely a tévécsatornáról érkező tartalmakon túl a portálon fellelhető web 2.0 jellegű szolgáltatásokat is rendszeresen használja.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nyíregyháza, 2016. december 27.
Vásárlók egy telekommunikációs üzletben a karácsony utáni leárazás idején Nyíregyháza egyik bevásárlóközpontjában 2016. december 27-én. Az ünnep után megkezdődött az üzletekben a hagyományos év végi leértékelés.
MTI Fotó: Balázs Attila

Jobban élünk, mint tíz éve

Nyíregyháza, 2016. december 27.
Vásárlók egy telekommunikációs üzletben a karácsony utáni leárazás idején Nyíregyháza egyik bevásárlóközpontjában 2016. december 27-én. Az ünnep után megkezdődött az üzletekben a hagyományos év végi leértékelés.
MTI Fotó: Balázs Attila
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.