Az egyes médiumokhoz kapcsolódó honlapok mellett a központi portálnak is van jövője – vélekedett, azt hangsúlyozva, hogy a két műfaj egymást tudja erősíteni – ez alól legfeljebb a napi aktualitásokkal nem szolgáló Vital TV lehet a kivétel.
Az MTI-nek adott interjújából kiderült: az EMHH-nál még nem született döntés arról, hogy az Echo TV vagy a Magyar Hírlap internetes oldala adjon-e helyet a központi tartalomnak, esetleg a médiaholding saját oldaláé legyen a központi szerep.
„Az idén elvben azért várható az indulás” – mondta, a részletekről annyit árulva el, hogy újszerűségre törekednek majd, mert „nem akarnak egy lenni a sok közül”.
Újabb tévécsatorna indítását nem tervezik, mert „a magyar tematikus piac megtelt”, ahogy vásárlással sem tervezik bővíteni a tévéportfoliót, továbbá a rádiós, a heti- és a havilappiacra sem terveznek belépni; ugyanakkor a mostanihoz képest „megugrik” majd a Magyar Hírlap mellékleteinek száma.
A médiacsoport gazdasági adataival kapcsolatos kérdésekre Kálomista Gábor úgy nyilatkozott, a tulajdonos tisztában van azzal, hogy befektetése csak hosszabb távon térülhet meg, és ebben a szellemben vágott bele a vállalkozásba. A Magyar Hírlap idei üzleti terveiről annyit árult el, hogy az újsággal az üzleti terv szerint „alulról közelítik a nullszaldót”.
Váltás a NER-kommunikáció csúcsain: Balásy Gyula mellé beszállt a milliárdos igazgatónő
Az új társügyvezető a kiszervezett munkák révén közel ötmilliárd forinttal gazdagodott az elmúlt években.