Üzleti tippek

Sztárhírügynökség indult

A One Média Hírügynökség sztárokról, kultúráról, színházról, a média világáról szolgáltat híreket.

A nemzetközi trendeket a magyar piac is igazolja, egyre komolyabb teret nyer magának a bulvár, a sztártartalom a honi sajtótermékekben. Ugyanakkor még mindig él az a sztereotípia, hogy ami bulvár, az eleve nem lehet minőségi.

A One Média Hírügynökség azzal a céllal jött létre, hogy azok számára is elérhetővé tegye a bulvártartalmat, akik eddig ódzkodtak ettől, de a konkurenciaharcban szükségük lenne e téren is minőségi tartalomra – áll a cég közleményében.

Szolgáltatásaik közül elsőként a szöveges híreket vezették be, amelyekből különböző csomagokat kínálnak.

2007 végétől letölthető hangfájlok formájában egy külön hírcsomagot kívánnak létrehozni, amelyben naponta több alkalommal is friss sztárinterjúkkal szolgálják ki megrendelőiket. E szolgáltatást pedig a jövő év első felében kiegészíthetik majd videointerjúik.

Egyedi megbízások esetén vállalják az adott sajtótermék komplett tartalomszolgáltatását akár további külső partnerek (más területre szakosodott hírügynökségek) bevonásával.

A hírügynökség ügyvezetője Kalmár Tibor, aki egyesztendőnyi hírügynökségi pályakezdést követően 2000–2007 között az Uno.hu főszerkesztőjeként tevékenykedett. 2002–2006 között a Juventus Rádió sportosztályát vezette. 2005–2007 között pedig a Juventus Rádió kreatív műsorigazgatójaként dolgozott. Emellett szerkesztő-producerként 2006-ban a Hangár című könnyűzenei műsort készítette a Magyar Televízió számára.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik