Üzleti tippek

Minden második néző fizetne a reklámmentességért

admin
admin

2007. 09. 07. 07:30

Ugyanannyian fizetnének azért, hogy hirdetésmentesen jussanak hozzá tévé- és rádióműsorokhoz, mint ahányan elfogadják, hogy az ingyenességért cserébe reklámokkal tűzdelik meg az adást – derül ki a Szonda Ipsos által a Sláger Rádió felkérésére a közelmúltban készített felmérésből.

Téves az a közvélekedés, hogy a képzettebbek és a tehetősebbek hajlanak inkább arra, hogy fizessenek a reklámmentes tartalomért – mondta Perjés Tamás, a cég médiakutatási igazgatóhelyettese, aki szerint ennek épp a fordítottja az igaz.

Megjegyezte, a 650 tizennyolc és negyvenkilenc év közötti megkérdezett szintén fele-fele arányban oszlott meg abban a tekintetben, hogy töltene-e le az internetről tartalmakat, vagy sem. Az igennel válaszolók közül szinte mindenki hallgatna ilyen módon zenét; százból csupán négyen mondták ennek ellenkezőjét.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Megszólalt Havas Henrik

Hosszú Katinka megvédte az Eb-címét

Miniature figures near Bitcoin physical coin. Futures on Bitcoins increased by more than 20% after their American debut on the Chicago Cboe Futures Exchange.  (Photo by Manuel Romano/NurPhoto)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.