Célzott hirdetésekkel nem csak nagy vonalakban behatárolt fogyasztói réteghez vagy éppen embercsoportokhoz juttathatjuk el a kívánt marketing üzenetünket, de azt is biztosítja, hogy csak azért fizessünk, ha az egy valóban érdeklődő emberhez jut el. Mindezt a legköltséghatékonyabban és legjobban nyomon követhetően az interneten keresztül lehet megvalósítani, ahol az interaktivitás mind jobban előtérbe kerül.
Az online hirdetési piac igencsak átalakult az elmúlt években, a már említett célzott hirdetések, valamint a keresőmotorokban vagy kulcsszavak útján elhelyezett linkeknek a szerepe jócskán felértékelődött. Nem árt tudni, hogy mennyibe is kerül ma egy hatékony online hirdetés, vagy éppen hogyan tehetjük hatékonyabbá cégünk internetes megjelenését. A PC World magazin szervezésében és a Google, valamint az Ormós Ügyvédi Iroda és a Sicontact Kft. támogatásával megrendezésre kerülő PénzKeresők konferencia ezekre a kérdésekre adja meg a választ – a sikeres webáruház létrehozásától az e-kereskedelem és –marketing jogi útvesztőiben való eligazodáson át a hatékony Google-eszközök használatáig. A konferencia időpontja és helyszíne: 2007. szeptember 27., Bank Center (Budapest, V. kerület, Szabadság tér 7.).
Részletes program és jelentkezési lehetőség a konferencia weboldalán: http://konferencia.computerworld.hu/konferencia.php?cmd=show&id=49

Nem volt még ilyen felfordulás Marco Rossi keretében, többen is új esélyt kaptak
Válogatott játékosok sora váltott klubot a téli átigazolási időszakban. Nikitscher Tamás Spanyolországba szerződése egyértelmű előrelépés – így már mind az öt topligában van magyar játékos –, viszont a legtöbb esetben a kezdőcsapatból vagy a keretből kiszorult játékosok kerestek több bizalmat és játéklehetőséget.