Egyéb feladatok mellett a Ringier cégcsoport központi b2b marketingtevékenységéért is felelős szakember távozásának oka, hogy bizonyos, a rendezvényszervezés jövőjére vonatkozó kérdésekben mások a vezetőség elképzelései. A kiadó a megüresedett pozíciót nem tölti be újra, a hozzá tartozó feladatkörök más vezetőségi tagok közvetlen irányítása alá kerülnek.
Gyapay Péter 2002 óta dolgozott a kiadónál, jelenlegi pozíciója előtt üzletfejlesztési igazgatóként. Nevéhez fűződik a Ringier Kiadó egységes b2b stratégiájának kialakítása, korábban pedig a Blikk és a Nemzeti Sport című napilapok marketingigazgatójaként több marketingakció lebonyolítása.
Rákattant a streaming a divattervezőkre, és ez nem véletlen
Balenciaga, Dior, Lagerfeld – nem a párizsi Champs-Élysées-n sorakozó üzleteket soroljuk, hanem az első félév streamingkínálatát. Miért kell ennyi divattervezős tartalom, és hogyan pörgette ezt fel a streaming?