A 15 alapító (Interaktív-TV2, Duna TV, IEC Media, MTG, RTL Klub, HBO, AXN) célja,hogy összefogja a televíziós arculati és promóciós szakmát, annak kreatív színvonalát emelje – tudatta lapunkkal az Interaktív Kft.
Az egyesület további céljai közt szerepel a szakma képviselete, továbbképzések, kreatív seregszemlék szervezése és nem utolsósorban a kapcsolódó szakterületek képviselőivel való kommunikáció elősegítése.Továbbá az on-air szakmában elengedhetetlen marketingalapú gondolkodás megteremtése is célkitűzések között van.
Az egyesület elnöke Varga Gábor (Interaktív-TV2), elnökhelyettese Kristóf Attila (MTG), titkára Hermecz Tamás (AXN).
Nagy Balázs geográfus: Nem riogatni akarok, de a nem túl távoli jövőben még pusztítóbb árvizek érkeznek, és esetleg tömegeket kell evakuálni
Nagy Balázs földrajztudós azt állítja: a jövőbeni árhullámok méterekkel is magasabbak lehetnek a mostaninál, viszont egy egyszerű módszer segítségével a települések képben lehetnének arról, hol vannak a veszélyes helyen lévő utcák és ingatlanok.