A lap úgy tudja, hogy a Leon Kft. lett a befutója a PR- és rendezvényszervezésre kiírt eljárásnak, a médiavásárlást pedig a Mediaedgecia nyerte el. Előbbit három, utóbbit öt induló közül választották ki.
A kancellária a PR-ra bruttó 300, a médiavásárlásra pedig bruttó 800 millió forintot szán. Mind a két céggel 2008. június 30-ig szóló megbízást köt a Miniszterelnöki Hivatal (MeH), illetve a szerződés addig szól, amíg a meghatározott keretösszeg „kitart” – írta a Világgazdaság.
A Leon Kft. nem először szerződik a MeH-hel, az idei március 15-i ünnepségeket is ez a cég szervezte; 2005-ben pedig elnyerte a parlament előtti jégpálya üzemeltetési jogát. A Mediaedgecia tavaly is pályázott a kormányzati intézkedések kommunikálására, ám akkor nem ez az ügynökség nyerte el a médiavásárlási feladatokat.
Várhatóan szeptemberben hirdetik ki a kreatív, illetve a nyomdai munka győzteseit. A reklámra bruttó 300, a nyomdai munkákra pedig bruttó 390 millió forintos a keretösszeg – írta a lap.
Váltás a NER-kommunikáció csúcsain: Balásy Gyula mellé beszállt a milliárdos igazgatónő
Az új társügyvezető a kiszervezett munkák révén közel ötmilliárd forinttal gazdagodott az elmúlt években.