A szokásos éves megújulásra az ifjúsági célcsoport rohamosan változó igényei, illetve a folyamatosan alakuló trendek miatt van szükség – áll a lap közleményében. „A Te világod!” szlogen hangsúlyozni kívánja az olvasók személyes véleményének fontosságát, a lap tördelésében bekövetkezett frissítés pedig erősen emlékezteti az olvasót az internet világára.
„Ma már aligha van olyan fiatal, aki ne töltene el órákat az interneten. Ennek tudatában a július közepén megjelenő augusztusi lapszámtól a webdesignra emlékeztető tördelés, illetve több, olvasók által írt tartalom jellemzi a lapot. Dedikált rovatokkal, VIP-tagsággal ösztönözzük az olvasókat aktív részvételre. A lap hasábjain megjelenik az olvasók véleménye, pályázatot írunk ki részükre, ezzel is belevonva őket a szerkesztés folyamatába – mondta Illés Csaba, a Teen Network (Bravo Girl, BRAVO, IM) és a hot! főszerkesztője.
Az IM megújulását több csatornán is kommunikálják: TV- és rádiós szpotok, sajtóhirdetések és online megjelenések alkotják a médiakampányt. A kampányt a Ringier házon belül készítette, a médiavásárlást az mm&v Médiaügynökség végezte.
Jászberényi Sándor: Az utolsó zsidó Kairóban
„Ma hárman élünk Kairóban. (...) Utánunk senki sem marad” – mondja Magda Haroun, az egyiptomi főváros legfiatalabb, hetvenkét esztendős zsidója. A nő édesapja az egyiptomi kommunista párt alapítója volt, ült börtönben, ő maga évtizedet dolgozott azon, hogy megőrizzék a zsidó hagyományokat az afrikai országban.