Üzleti tippek

Magyar alkotás a világ legjobb reklámjai között

admin
admin

2007. 06. 20. 12:55

A nemrégiben Magyarországon az év reklámügynökségévé választott DDB Budapest a „Béke és Emberi Jogok Promóciója” kategóriában érdemelt ki bronzmedált az Amnesty International számára készített „Szemteszt” nevű munkájáért a New York Fesztivál Nemzetközi Reklámversenyen.

Az ügynökség két további, a McDonald’s számára készített pályaművét is beválogatták a fesztivál legjobbjai közé. A DDB Budapest egyetlen magyar ügynökségként került a díjazottak közé.

Az ötvenedik évébe lépett New York Fesztivál globális szinten oszt reklám- és marketingelismeréseket. A benevezett pályaműveket nemzetközileg is elismert, a saját területükön vezetőnek tekintett kreatív szakemberek zsűrizik. Az előzetes zsűrizés során kerülnek ki a döntősők, amelyek továbbra is versenyben vannak a bronz-, az ezüst- és az aranymedálokért. Az aranymedállal elismert pályaművek végül a Nagydíjért szállnak versenybe.

A bronzmedállal elismert „Szemteszt” nevű pályaművön kívül a DDB Budapest további két munkája is bekerült a döntősök közé: a zsűri szerint a McDonald’s számára készített „Hamupipőke” és a „Piroska” is a világ legjobb reklámjai közé tartozik.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.