„I Do It My Way” – azaz a magam módján csinálom. Frank Sinatra slágerének címére építi a bauMax barkácsáruház-lánc új image-kommunikációját, ezzel erősítve a személyre szabott árukészlet és szolgáltatások jobb megjelenítését. A kreatív megjelenéseket Magyarországon a Publicis alakította ki.
A bauMax barkácsáruház-lánc új kommunikációs koncepcióval igyekszik szerepét megerősíteni Közép-Kelet-Európában. A Frank Sinatra által énekelt sláger címén alapuló – elsősorban pozitív életérzést közvetítő, és nem termékajánlatra építő – kommunikáció komplex célokat szolgál, hiszen – a cég által kiadott közlemény szerint – közérthető az összes bauMax-országban, kiemeli a cég piacon belüli egyediségét, közvetíti a vállalatfilozófiát, és az embereket állítja a középpontba.
„A vásárlók mindenekelőtt – a legjobb ár és szolgáltatás mellett – arra vágynak, hogy lehetőségük legyen az elképzeléseik megvalósítására” – mondta Harald Mörtenhummer. A bauMax igazgatósági tagja szerint ennek az üzletfilozófiának része az új, életvidám arculat is.
Az óriásplakátokon, a rádiókban és a bauMax-szórólapokon látható-hallható kampányt a Publicis Magyarország alakította ki. A nemzetközi reklámcég igyekezett humort is becsempészve megvalósítani a világhírű sláger adaptációit, ezért például a rádiós szpotokat ismert rockopera-, musicalénekesekkel készíttette el – áll a közleményben.
A Fidesz csak túlélni szeretné a következő félszáz napot
Orbánék „legrettenetesebb tavaszával” kezdett Bita Dániel, Pető Péter, valamint Nagy József a Háromharmadban. Azt vették végig, mi férhet bele a Fidesznek, a parlamenti ellenzéki pártoknak és Magyar Péternek az önkormányzati- és EP-választásig hátralévő 7 hétbe. A finisben a NatCon brüsszeli betiltása került szóba.