Üzleti tippek

Új kommunikációt barkácsoltak

A bauMax barkácsaruház-lánc új magyarországi megjelenését nemzetközi reklámcég alakította ki.

„I Do It My Way” – azaz a magam módján csinálom. Frank Sinatra slágerének címére építi a bauMax barkácsáruház-lánc új image-kommunikációját, ezzel erősítve a személyre szabott árukészlet és szolgáltatások jobb megjelenítését. A kreatív megjelenéseket Magyarországon a Publicis alakította ki.

A bauMax barkácsáruház-lánc új kommunikációs koncepcióval igyekszik szerepét megerősíteni Közép-Kelet-Európában. A Frank Sinatra által énekelt sláger címén alapuló – elsősorban pozitív életérzést közvetítő, és nem termékajánlatra építő – kommunikáció komplex célokat szolgál, hiszen – a cég által kiadott közlemény szerint – közérthető az összes bauMax-országban, kiemeli a cég piacon belüli egyediségét, közvetíti a vállalatfilozófiát, és az embereket állítja a középpontba.

„A vásárlók mindenekelőtt – a legjobb ár és szolgáltatás mellett – arra vágynak, hogy lehetőségük legyen az elképzeléseik megvalósítására” – mondta Harald Mörtenhummer. A bauMax igazgatósági tagja szerint ennek az üzletfilozófiának része az új, életvidám arculat is.

Az óriásplakátokon, a rádiókban és a bauMax-szórólapokon látható-hallható kampányt a Publicis Magyarország alakította ki. A nemzetközi reklámcég igyekezett humort is becsempészve megvalósítani a világhírű sláger adaptációit, ezért például a rádiós szpotokat ismert rockopera-, musicalénekesekkel készíttette el – áll a közleményben.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik