Üzleti tippek

Erdei kiütötte a tévéseket

Évek óta nem volt tévéműsornak akkora nézettsége, mint a hétvégi bokszmeccsnek. A TV2 pasizós filmje az ötödik helyig jutott a nézettségi listán.

A szombat esti ökölvivást 853 ezren nézték, ez az akkor tévézők 51,8 százaléka, ilyen jó eredmény pedig ritkán akad. Nem lehet véletlen, hogy nemsokára újabb sportcsatornát indít a az IKO Kábeltelevízió (erről bővebben a Marketing&Média interjújában olvashatnak). Ezzel az eredménnyel a mérkőzés messze megelőzte Erdei a hagyományosan listavezető Barátok Köztöt. Pedig Berényiék főműsoridőben kerülnek adásba, de a 3890. rész csak 797 ezer embert érdekelt.

Az RTL Klub hétfői Híradója lett a harmadik a múlt heti tévénézettségi listán, míg Fábry Sándor vőfély- és diáklányversenye6 83 ezer embert kötött le legalább egy percre, ami a nyári szabadságolások kezdetén nem rossz teljesítmény. Ilyenkor az emberek többsége már inkább nyaralni megy, a tévécsatornák pedig többnyire filmeket küldenek adásba. A TV2 ezért elővette a Hogyan veszítsünk el egy pasit 10 nap alatt című alkotást, amivel meg is szerezte listánk ötödik helyét – bőven megelőzve az RTL szupermozijait.

Doktor House új szinkront kapott, de 579 ezer ember kitartott Kulka János hangja mellett. Ritkaság, hogy egy műsorajánló is bekerül a toplistába, de az RTL Klubnak ez sikerült egy meglehetősen hosszú darab hétfő esti vetítésével.

A 100 legnépszerűbb műsor listájára egy produkcióval bekerült a közszolgálati is, a Csináljuk a fesztivált a share alapján számított lista 97. helyén végzett.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik